.Жизнь и Разум | |||
. | |||
.Попередня тема |
Історичні та образотворчі дослідження автора |
Справжніми дослідженнями ці звичайні прояви цікавості назвати важко. Але автор досить глибоко, як для ділетанта, перекопував усі матеріали, які траплялися, і які не хотіли цього робити ))). Для полегшення сприйняття, усі матеріали щедро ілюстовані, у тому числі, вибудованими самостійно графічними схемами. Попереджую тих, хто набереться мужності відкрити їх (хоча б для того, щоб переглянути) - частина тем має дуже великі обсяги. Їх подача у цій презентації здійснена приблизно у хронологічній послідовності подій. Приблизно, бо частина з них займає дуже великі відрізки часу і вони перекриваються одна іншою. |
. |
1. Головні пророки Старого Завіту Серйозна робота. Діяльність пророків розглядається разом з усією супутньою історичною тематикою. Великий і досить складний матеріал, якого вистачило б на кілька дисертацій. |
. |
Цікаві, пізнавальні і цілком доступні кожному матеріали. Майже винятково за змістом Старого Завіту. Водночас, з деякими новими знахідками. |
. |
3. "Таємна вечеря" Леонардо ла Вінчі Обставини і історія створення розпису. Деякі сторінки біографії Леонардо. Матеріал був відправлений у Ватікан, але залишився без відповіді. Очевидно, і без розгляду. Думаю, там і самі все розуміють. |
Розгляд найнеприємніших історій періоду правління Рюриковичів, у значно розширених хронологічних межах, у порівнянні з прийнятими. Нескладний, але дуже великий матеріал, який містить багато неочікуваних деталей, на які мало хто звертає увагу. При їх уважному вивченні і аналізі, цілком достатній для захисту кількох дисертацій, наприклад, за темами: |
5. Мистецтво (Загальний огляд) Чимала збірка різної мистецької краси. На жаль, з плином часу більшість внутрішніх посилань цього розділу, пов'язаних з ресурсом YouTube (а це музика, балет, фольклорні танці і кіно), перестала працювати. Там грунтовно взялися за дотримання авторських прав (видалили навіть частину тих, що я відзняв особисто!). |
/ | |||||||||
. | |||||||||
Нагору | |||||||||
/ | |||||||||
_Попередня тема | Наступна тема | ||||||||
. | ._ |
||||||||