.Жизнь и Разум | |||
. | |||
.Попередня тема |
Ivan Manilov і шоу бізнес |
. |
. |
З дуже низького старту |
. |
Шлях "у люди" |
Перший форум Першого Українського телеканалу (УТ-1) |
Українське Євробачення |
Бо Манілов (навіть без імені!) - це один з моїх улюблених персонажів Миколи Гоголя, мого земляка. На мій погляд, незаслужено «затюканий» ще в часи створення повісті. Нібито, поза ідеологічним впливом. Навіть термін, що його (персонажа) і її (манеру) засуджує, ввели – маніловщина. |
Я належу до покоління людей, які після після грудного молока і колискової матері сприймали першу музику свого життя, що звучала на сусідському весіллі, або в клубі. |
Та ось, у другій половині 60-х. стався против. Мало хто з «сучасних» (тоді) хлопчаків на грав на електрогітарі, хоча б на саморобній (признаюсь, грішив і я; кілька навчальних посібників ще й до сьогодні збереглися). А тут, літом 1968-го, радянські війська вторглися в Чехословаччину... Той збройний конфлікт великого поширення не набув і надто численних жертв не приніс, але політично він підірвав світ. У тім числі, викликав масове невдоволення серед радянських громадян. «Поп-сейшен» була успішно проведена, без інцидетів, хоча більша частина актового залу була заповнена абсолютно сторонніми люьми.
До речі, коли у тому ж Харкові, в палаці будівельників, кишинівський ВІА «Норок» виконав у своєму концерті бітлівську композицію Back in USSR , то був негайно розігнаний і розформований, на довгі роки. |
Після закінчення інституту, 52 роки тому, я був направлений (про це ще розповім у спеціальному розділі своєї презентації) на роботу в Київ. |
Після успішних випробовувань на УТ-1, я був запрошений до складу команди модераторів форуму «Української фабрики зірок» (УФЗ), що саме зорганізувався на Новому телеканал (окрім мене, там було ще двоє таких). Окрім прямої модерації, модератори наших форумів (а я працював на них протягом трьох перших сезонів) організовували і відкривали теми обговорень, об’єднували подібні, самі приймали участь у обговореннях, організовували опитування, тощо. Намагаюся не вживати прізвищ відомих людей та мою взаємодію з ними. Але вкажу, що мені іноді вдавалося навіть програму виступів змінювати, і виконання гімну фабрики тимчасово призупиняти, і продюсерів на подальші сезони «призначати» (насправді, просто рекомендувати; але деякі з них і справді були запрошені!). Що стосується взаємодії з самими фабрикантами, я спілкувався з усіма. Навіть з тими, що зараз напружують лоб, пригадуючи моє прізвище (точніше, мій нікнейм). І стали зараз дуже знаменитими. (А хто - й не дуже). Як усе це вдавалося поєднувати і виконувати невеликій групі осіб, знаємо тільки ми, модератури. Відвідувачі форуму навіть намагалися створювати своєрідні фан-групи для самих модераторів (значить, ми працювали таки непогано!), але ми одразу клали край усім таким спробам. А я ж ще й на місці своєї основної роботи «іноді» (щодня!) з’являвся... |
Цю тему я міг би розкрити найбільш змістовно, але через велику кількість відомих людей, що прошли через котли національного відбору та поруч з ними, і в тій чи іншій мірі контактували зі мною, доведеться утриматися. Був особисто і досить близько знайомим з одним із керівників НТРКУ (з витікаючими наслідками). З моєї подачі, за активної підтримки відомого телеведучого, на національних відборах нашого телебачення введена рейтингова система голосування. Взаємодіяв з аналогічними організаціями (ПКЄБ) деяких європейських країн. До появи швидкісного і якісного Інтернету обмінювався з ними матеріалами, записаними на DVD (а далі – бандеролями і авіапоштою), починаючи з наших найперших, початкових стадій і напів-фіналів відборів. (Дуже вже їм хотілося дізнатися «секрет», чому Україна така успішна в міжнародних фіналах Євробачення).
P.S. А для чого уся ця розповідь і кому вона потрібна? Шоб і зараз бути більш переконливим у дискусіях довкола питань шоу-бізнесу. Намагаюся показати усім, хто захоче в цьому переконатися, що накопичив чималий, багато в чому унікальний досвід. Кому це може бути потрібним? Кожному, хто вболіває за долю української музики, у тому числі, й розважально-популярної, яку часто зневажливо називають "попсою", забуваючи, що коренем і цього слова є поп-, який означає велику сукупність, а стосовно людей - і цілий народ. Ця публікація показує, як і скільки треба працювати. |
/ | |||||||||
. | |||||||||
Нагору | |||||||||
/ | |||||||||
_Попередня тема | Наступна тема | ||||||||
. | ._ |
||||||||